Beauty and brains

Meget passende overskrift. Har tilbragt de sidste to dage i selskab med begge dele. En livlig flok børnebibliotekarer på efteruddannelse. Så derfor har jeg ikke haft tid til at blogge. Det er lidt hårdt at gå i skole (nååårrhh, mig!) og så komme hjem og lave mad og putte de samme to børn 350 gange i løbet af en aften. OG nå at se det fantastisk spændende melodunde grand prix. Wii, vi er videre. Er I ikke bare GLADE? Falder alle små brikker ikke bare på plads, nu? Kan I mærke skuldrene sænke sig, roen falde over os? PYHA, vi gik videre. Hvor er det bare betydningsfuldt og vigtigt og og og afgørende for universets orden! Not.

Nå, men i dag på mit herreseje kursus, så vi den her film. Sjaw. De kunne dårligt have fundet en værre bibliotekar, men okay, kontraster sælger osv. What ever.

Om julesrules

www.thejulesrules.dk
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

5 svar til Beauty and brains

  1. Karen siger:

    Sjovt! Det var den første joke om biblioteksfaget, jeg hørte da jeg startede på Biblioteksskolen i 2002. Lyder fedt med videreuddannelse – hvor er det nu det foregår?

  2. Mariahønen siger:

    Hun er da kær… fnis…

  3. Signe siger:

    Dejligt med et gensyn 🙂 Husker den også fra min tid på Biblioteksskolen.
    Skulle du få brug for lidt motion i løbet af din arbejdsdag, kan jeg anbefale disse øvelser: http://www.youtube.com/watch?v=_k8BKX2eQ0Q

  4. Jennie siger:

    Men hvor er Serbien? De kom ikke videre! Håret alene, var grund til at de skulle vinde. Stemmer på de norske trolde lørdag.

  5. Pernille siger:

    Sjov reklame! Og ja det virker i nogen henseender med karikerede typer.
    P

Der er lukket for kommentarer.