Rock chick

Jeg skal lige se, om man kan se det på bloggen. Jeg har fået et bedre kamera. Det kan også tage billeder af børn der bevæger sig.

20120610-214150.jpg

20120610-214202.jpg

20120610-214214.jpg

20120610-214225.jpg

20120610-214234.jpg

Om julesrules

www.julesrules.wordpress.com
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , . Bogmærk permalinket.

7 svar til Rock chick

  1. Clarke siger:

    Det første billede er da bare så flot og skarpt.

    • julesrules siger:

      Ja, man skal lige øve sig.

    • julesrules siger:

      Hey! Fik du nogensinde min mail med link til underboen?

      • Clarke siger:

        Ja, ja, beklager jeg ikke fik svaret, der var lige pludselig en fødsel der skulle overstås. Jeg fik dog tjekket link og kunne godt lide det jeg så men gemalen var af en helt anden opfattelse. Han vil helst have noget vi slet ikke har råd til, men han bliver nok klogere.

      • julesrules siger:

        Jamen tillykke så🙂
        Den er ikke solgt endnu, så han kan jo nå at tænke over det. Eller bare komme og kigge. Charmen er svær at se på billeder.

  2. Lisbeth siger:

    … kan se at nogen også bytter din store pige ud med noget der er endnu større i tøsegenren :o) DEJLIGE billeder…

Der er lukket for kommentarer.