Hørt fra bagsædet

Agnes: mooaar?
Mig (kører bil i myldretids Kbh.): mmhm?
Agnes: rockstjerner sidder ikke stille i bilen.
Mig: hva?!??
Agnes: rockstjerner. De kan ikke sidde stille.
Mig: jamen, hva…
Agnes (afbryder): de spænder deres seler op!!
Mig: DET MÅ MAN IKKE! Bilen kører!!
Agnes: jeg vil ikke gå til rockstjerne…
Mig: det vidste jeg slet ikke man kunne?
Agnes: må jeg få en is?
Mig: … Ja.

Om julesrules

www.julesrules.wordpress.com
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Hørt fra bagsædet

  1. undreland siger:

    Hahaha! Åh, Agnes!
    – Lea Amalie i går, da vi kørte hjem (i bil) fra børnehaven og jeg overhalede en cykelrytter på vejen: Ejh MOR! Du snød foran!

  2. Konen siger:

    Jeg forestiller mig panik i moderens stemme ved “DET MÅ MAN IKKE!” – og jeg kan godt lide det alt sammen ender med en is. Ha.

  3. Charlotte siger:

    Jeg her overraskende mange samtaler med Oswald (6 år) der ender med at jeg siger “ok, du må godt få en mini twister”. Han snører mig, gør han…. suk.

  4. Anne Christine siger:

    HaHaHaHaHa! Synes helt klart en is er billigt sluppet for rockstjerner i bilen :-)))

Der er lukket for kommentarer.