Andre helt almindelige mennesker

Den er gammel, men fortjener et gentag. En helt almindelig mand, har skrevet en rap og at være et menneske i al almindelighed – det er noget vi kan lide!

Om julesrules

www.thejulesrules.dk
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

7 svar til Andre helt almindelige mennesker

  1. Han er fanme sjov. Det der med at vende glamouren på hovedet og tale om de ting vi andre også oplever. Frygt for tandlæger, lav timeløn og offentlig transport. Det er meget meget sjældent at det første jeg lytter til ved musik er teksten. Den var der i første hug i dag. Det er endnu mere sjældent at jeg så får det hele integreret i hjernebarken (f.eks. kan jeg sagtens høre Magtens Korridorer synge “Ludvig han er træt af kvinder” i stedet for “Lud-behandlede træ-persienner”) Men også her var der bingo… Jeg forstod det hele, undtagen det der STd, hvad er det?

  2. Julie siger:

    std – sexualy transmitted disease

  3. Fantastisk… Intet mindre. Hverdagen kapslet ind i en nøddeskal. Det er utroligt så meget budskab betyder, for selvom video er uskarp, dårligt klippet, og de er mindst lige så takt-løse som mig, så fungerer det tankevænkende ting han siger og så stærkt, at man ikke kan andet end at bøje sig i støvet og sige “præcis”!

  4. julie siger:

    Ja, jeg elsker den. Den er så rammende. OG han elsker også Greys Anatomy!

  5. Frederikke siger:

    Hej Julie,
    Gider du ikke lige sende mig en mail?

  6. Julia siger:

    hihi, hvor er det fedt! Må straks give det videre til min hjemlige rapper.

  7. Mette siger:

    Sikke en ørehænger!
    Min kæreste studsede godt nok lidt, da han hørte mig gå og nynne: “I’ve got 600 dollars in the bank, MF’er”

Der er lukket for kommentarer.