Læs kun dette indlæg hvis du ikke er sart

Om lidt kommer der et billede af fødder der skaller.
Jeg siger det bare.
Fødder.
Klamme.
Du er selv ude om det, hvis du fortsætter.

Når det så er sagt, så synes jeg egentlig det er et godt billede. Man kan se skalningen og man kan se den nye fine hud der dukker op inde bagved!

Nu går jeg længere ned i indlægget.
Først kommer der her et uskyldigt billede af pigerne der dyrker OL i fingerstrik. Fordi så er det det billede der bliver brugt som thumbnail rundt omkring.

20120801-195340.jpg

Okay.

Er du klar?

Tryk væk nu. Klamme fødder kommer her!

20120801-195436.jpg
Hvad man dog ikke gør, i folkeoplysningens tjeneste…

Disclaimer: inden der er flere venlige mennesker der tror jeg lider af Athletes foot syndrome (as if…) så vil jeg lige henvise til mit første indlæg om dette afskalnings eksperiment. Jeg kører det videre her, fordi nogle læsere hoppede med på vognen og nu sammenligner vi resultater.

Om julesrules

www.thejulesrules.dk
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

31 svar til Læs kun dette indlæg hvis du ikke er sart

  1. Iben siger:

    Du er en slags ridder (i hunkøn?) af folkeoplysning:-) mine er magen til – dog muligvis en anelse mere sorte fordi vi virkelig trænger til at få vasket gulv..

    • Julie siger:

      Ja, jeg lever for at oplyse…eller noget. Mine er også ret sorte. Tror der er god belysning lige der…

  2. Superskurk° siger:

    Mine fødder ser præcis lige sådan ud…..eller det vil sige det gør de jo i virkeligheden ikke, men de skaller også……..

  3. Emma siger:

    Mine plejer at se sådan ud hver sommer. Mine hænder også. Men ikke mere. Hvorfor ved jeg altså ikke. Men jeg er virkelig blevet god til olie og creme på fødderne. Måske det er det der hjælper ? Min mor sagde altid jeg skiftede ham. Mine fingre og tæer plejede at prikke inden det kom. Og startede med små lufthuller under det yderste lag hud. Jeg gad egentligt godt vide hvad det var 🙂

  4. Pollyanna siger:

    Jeg synes du er sej 🙂 Har netop i dag købt baby feet og overvejer at indlede behandlingen nu…

    • julesrules siger:

      Sej med spedalske fødder… Nu får vi se, om det når at gå væk inden De Store Fester… Ellers er jeg måske nødt til at købe nye sko, for at dække det??

  5. Rikke siger:

    Hårh, det er sejt – og klamt. Gad vide om det kan tage min perma-hårdhudextension på storetåen…

  6. Ann-Therese siger:

    Det ligner fodsvamp/athletes foot. Det skal behandles med en særlig creme for at gå væk.

    • julesrules siger:

      Nej, for jeg har jo gjort det mod mig selv. Jeg burde måske have linket i dette indlæg… jeg har brugt nogle poser med naturlige syre-ting i, som peeler fødderne. Det er hård hud der skaller af nu.

      • Ann-Thérèse siger:

        Nåh, jeg ledte også efter et indlæg der kunne forklare det, men fandt ikke noget.
        Ok, så er jeg med. Nå men, det er da kun godt for dig at det er selvforskyldt. Så giver det med ‘at slide dem’ også mere mening 😉

  7. Astrid siger:

    No way??? Hvis det ender med at virke sådan rigtig for alvor, så ønsker jeg mig det til min fødselsdag. Hvor længe skulle en behandling holde? Og hvor lang tid tager det før dine yderste fødder er faldet af? 🙂

    • julesrules siger:

      I følge æsken skulle det maks tage 8-14 dage før hamskiftet er ovre. En Sanne jeg kender, siger at hendes tog 8 dage og at hun hjalp det på vej med varme fodbade og forsigtig frottering med håndklæder, hver aften. På æsken står der, at man bare ikke må pille hud af selv.
      Jeg ved ikke, hvor længe en behandling holder. Jeg forudser at min ikke kommer til at holde i evigheder, fordi jeg går i sandaler og på bare fødder hver dag og altid glemmer at smøre med creme… men hvis man er lidt mere omhyggelig med sig selv, kan den nok holde længere?

      • Astrid siger:

        Øj – jeg venter spændt på fortsættelsen. Eller også er jeg bare nødt til at investere med det samme.

      • Cecilie siger:

        Det tog også mig en uges tid før der skete noget og jeg nåede faktisk at tro, at det var det rene fusk, men nej. Man skal bare være lidt tålmodig. Og så skal det planlægges lidt.

  8. Pingback: Min veninde med de dårlige fødder… « The Pollyanna Principle

  9. Alice M siger:

    Må man ikke pille hud af selv… ÅHH!!
    Det tror jeg ikke jeg kunne holde til…

  10. M siger:

    Men ta’r det også tykke tykke onde lag af hård hud på hælen? Jeg føler mig fristet…Jeg vil ooooos være spedalsk! Især hvis jeg kun skal være det i 8 dage…og ikke behøver at gå rundt med en klokke om halsen!

  11. Berit siger:

    Hej Julie
    Efter at have læst dit første indlæg på bloggen om Baby Foot, så kastede jeg mig ud i det!
    Mandag aften sad jeg og hyggede med poser på fødderne, det er altså 3 dage siden nu 😉 Fødderne føles ekstremt tørre, især det hårde hud…..
    Jeg er godt nok også spændt på, at det tager det slemme hårde hud på hæle og storetæer 😉
    Jeg læste om nogen, der havde brugt et tilsvarende produkt, “1-2 Peel”, at man kan hjælpe processen i gang med et langt fodbad, hvor man efterfølgende frotterer grundigt.
    kh Berit

    • Julie siger:

      Ja, det kender jeg også en der siger. Jeg frotterede dem helt almindeligt i morges, efter bad, og jeg synes godt nok hælene flosser meget nu. Jeg bliver virkelig imponeret hvis det tager dem. Mine hæle er så hårde at det nærmest er horn.

  12. Pingback: Vinder af RawMakeUp | Om livet i al almindelighed

  13. Karoline siger:

    Ville bare høre om den nye hud er meget følsom? Ville du kunne spille en fodboldkamp? Jeg har nemlig købt his&hers baby foot til mine og min kærestes fusser, men nu er han bange for der er eventuel smerte forbundet med det, der vil ødelægge hans fodboldkarriere (mænd…)

  14. Berit siger:

    Hej Julie
    ER det så endt med babyfødder hos dig? 😉
    Her er jeg på 6. dagen, – og fødderne er så småt begyndt at skalle og “fnuldre” 😉

Der er lukket for kommentarer.