Hallo?

Er I klar hvor svært det er, at komme igen?

Så nu sagde vi, at det her var sådan et indlæg hvor ALLE der læser det skrev en kommentar, om hvor glade de var for at se, at jeg var kommet igen. Sådan at jeg blev motiveret og fandt mening med tilværelsen. Eller bloggen, mkay?

Jeg har ting jeg skal have skrevet. Om dengang jeg fandt et barn på gågaden i en mellemstor dansk provinsby. Om dengang den laveste, mest erotisk buttede mor nogensinde oplevede at hendes datter blev fotomodel. Om en campingvogn der lignede en bordtennisbold. Et helt indlæg om tidens tendenser og undertrykt lidenskab.

Og der er en gaveleg, som jeg kom til at være med i hos Lis. Som jeg skal have fulgt op på. Men jeg gider heldigvis ikke, hvis I bare er ligeglade nå! Blev der sagt.

Om julesrules

www.thejulesrules.dk
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

27 svar til Hallo?

  1. Eva siger:

    Jeg er meget MEGET glad for, at du er kommet tilbage, Julie. Elsker at læse dine indlæg og jeg har i hvert fald SAVNET dig

  2. Rikke siger:

    Jeg er også glad, for du er så hyggelig at læse!

  3. Sofie Maria siger:

    Jeg glæder mig personligt til historien om det fundne barn! 🙂

  4. Marie siger:

    Ligeglad? Jeg elsker alle indlæg du skriver…selv når du skriver om vampyr-film (og du ved hvordan jeg har det med de vampyrer!)

  5. Mette siger:

    Kom igen! vi har savnet dig i ferien 🙂

  6. Line fra vanløse siger:

    Jamen, du HAR da været savnet Julie -kom igen, kom igen, kom igen..

  7. Malene siger:

    Jeg er ikke ligeglad, så er det sagt 🙂
    Jeg gider godt at læse om alt det du nævner, og hvis du så også vil skrive et indlæg om hvordan man får spritny mini junior til at ligge ordentlig i ringslyngen så bliver jeg super glad. Har åbenbart glemt hvordan man gør siden sidst! Han ligger bare helt bøvlet i den……
    Kh. Malene

  8. Helene siger:

    Jamen du har været savnet! Og jeg vil elske at læse om at det du nævner!

  9. Birgitte siger:

    Jamen, hvordan kan du tro, at vi er ligeglade?? Har da været inde på din blog dagligt for at se, om der ikke snart var noget nyt! Og så var der jo billeder af det lille, lykkelige engle-barn! Hvor ligner hun bare sin søster mere og mere!
    Nå, jeg glæder mig altså også meget til de indlæg, som jeg kan fornemme er i støbeskeen. Lyder meget lovende!
    Hvad med et par bogtips fra bibliotekaren oveni? Mangler i den grad inspiration!

  10. birgitte siger:

    Det er bare så dejligt, at du er tilbage! Hvis du er tilbage..

  11. bish siger:

    Øhhh skriver du stadigvæk blog? ja jeg har altså været inde næsten daglig og der har jo ikke været noget, jamen så kommer man jo ud af vanen :-I og nu taqer jeg til Frankrig, så skriv endelig noget mere inden jeg kommer hjem, så bliver det også rart at komme hjem 🙂

  12. Carina siger:

    Jaa, skriv! Nogen skal gøre det, og for tiden er det ikke mig 🙂

  13. Anne siger:

    Jamen HEJ Julie!
    Ligeglad?
    Nej.
    Bare almindeligt grundglad, og alt for dårlig til at kommentere.
    Skriv nu noget!
    så kan det også være at jeg endelig kan komme i gang igen. Er totalt sommerlam.
    …og skal du ikke også vise frem hvad du købte i Århus?!

  14. Anna siger:

    Weeeee – du er her stadig 🙂 Bliv ved med det!! Håber du har nydt Eclipse 🙂 (Go Jacob!!)
    🙂 Anna

  15. Du SKAL skrive, vi kan slet ikke undvære dine ord!
    Så kom du bare igang, jeg er vildt nysgerrig efter at høre mere om den erotisk buttede mor og bordtenniscampingvognen 😉

  16. julie siger:

    Hurraaaa! Ja, SÅ er jeg tilbage. Men hvor skal vi dog starte… hvad skal komme først… må straks i gang.

  17. Maria siger:

    Ej Julie – helt ærlig!!! Jeg har ligefrem været bekymret for dig og din familie. Tjekket bloggen hver dag, men helt stille har der været.
    Kom da igang! Venter spændt på dine ferie-iagttagelser.
    Maria

  18. AB siger:

    He he he…siger hende, der for ikke så længe siden proklamerede sig som verdens dovneste blogger, der næsten aldrig fik kommenteret ved andre bloggere selv om hun gerne ville 🙂
    Jeg elsker hver en kommentar jeg kan få fra dig Julie og lægger gerne 100 tilbage til dig. Det er vidunderligt og vildt underligt at have dig tilbage, og fortæl mig så lige om det tyske hittebarn i provinsen. DET lyder som en god historie 😀
    ps. skal vi i øvrigt ikke mødes og nyde lidt sushi sammen her en af dagene….snart?

  19. Patricia siger:

    Ok, vi siger det er sådan et indlæg, og her er min kommentar. Glæder mig vildt til de næste historier der kommer. Har du tilfældigvis et billede af bordtennis-campingvognen?

  20. ulla siger:

    YES, du er tilbage!! WuhhUUUU…var det den reaktion du søgte?? Men helt ærligt, SÅ er jeg helt wuuhuu over du er tilbage fra ferie:-)
    Amar´halshug!

  21. Christine siger:

    Det er så kedeligt når jeg tjekker min RSS for nye indlæg, og der så måske ikke er noget fra dig. Så skriv, Julie. Nu har jeg snart fulgt med meeeeeget længe, og gider ihvertfald ikke holde op, blev der sagt. Mkay!

  22. Mette Louise siger:

    Jeg har luret og luret. Var der mon snart lidt mere liv på bloggen fra dig – OG endelig – du er her. Jiiihaaa! Rejehop, cancan-ben og poppende champagnepropper. Jeg glæder mig til at høre alle dine beretninger!

  23. Lene siger:

    Er du gal hvor er jeg glad for du er kommet tilbage…..er du klar over hvor tomt her er uden dig? jeg spør’ bare, så velkommen tilbage 😀

  24. Maja siger:

    Skriv noget mere!

  25. Kirsten siger:

    Jeg har med garanti læst hvert og et af dine indlæg siden the good old days, også ligemeget hvor ligegyldige de har været. Selvom dem om vampyrer måske nok bliver skimmet lidt hurtigt 🙂
    Og det ville jo retfærdiggøre minE daglige rundter-rundt, hvis der også var nye indlæg engang imellem. Så SKRIV!

  26. Trine siger:

    … fisker du lidt efter noget anerkendelse, søde Julie?
    Vi Ælsker Daj!!!! Og vi lapper dine ord i dig. Men KUN hvis du også Ælsker os! 😉

  27. Sanne siger:

    Jeg er BESTEMT ikke ligeglad, og ser at du heldigvis har blogget meget i min ferie – bliv endelig ved med det, da jeg elsker dine skriblerier. 🙂

Der er lukket for kommentarer.