Eksperiment

Først skete dette

20120725-195227.jpg

Og derfor eksperimenterer jeg nu med

20120725-195308.jpg

20120725-195320.jpg

Og nyder

20120725-195357.jpg

Om julesrules

www.thejulesrules.dk
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget . Bogmærk permalinket.

29 svar til Eksperiment

  1. Alice M siger:

    Fortæl lige endelig om det der “babyfoot”… jeg så en plakat foran min helse-biks idag… “Det mest solgte produkt i japan” og “ingen fil”… det er næste for godt til at være sandt… 😀

  2. Pollyanna siger:

    Ha ha – jeg troede lige det var barnets fødder du eksperimenterede med 😉 Noget med aftryk og sådan….

  3. Linda siger:

    Haha, jeg troede også først det var aftryk. Men er der så de der fisk i posen eller er det kemikalier, nu du skriver “falde af”.. lyder noget drastisk ?

  4. Stine siger:

    Men virker det?

  5. Anja siger:

    Ligner lige en dag præcis i min ånd 🙂

  6. Malene siger:

    Elsker dit “så” giftigt lol

    Lyder som en skønno dag. Troede dog indlægget handlede om noget babyhealingszoneterapistuff ala sådan får du dit barn til at sove NU og LÆNGE!! For så var vi da på med det vuns!

  7. Mie siger:

    Det virker i den grad! Men man ligner en s

    • Mie siger:

      Hups! Prøver lige igen: men man ligner en spedalsk, mens processen står på. Her var det med strømper i flere dage… Lad endelig være med at bruge dem, hvis du skal afsted til fancy party party indenfor 14 dage i bare fusser…

  8. Trine siger:

    Total klamme (udseende mæssigt) fødder har man mens huden falder af i store flager. Jeg gjorde også den fejl at prøve dem om sommeren, det gør man ikke to gange. Det ser sgu lidt kikset ud med sokker i klip klapper 😉 Nå men held og lykke med projektet håber dine fødder bliver babybløde………!

  9. Iben siger:

    Nå men nu er det jo din skyld, at jeg sad med åndsvage poser på fødderne i går, og nu åbenbart går en tid med spedalske fødder i møde. Købte straks et pakke og er nu lidt i tvivl, om jeg burde have læst kommentarerne til dit indlæg først – eller i det mindste vente på din anmeldelse. Hvis det viser sig at Trine og Mie har ret, kommer der i hvert fald til at gå en lidelsesfælle rundt på Amager…

  10. Trine siger:

    🙂 så er der da nok to mennesker her i landet der ikke er kede af at vejret skifter til gummistøvlevejr 😉

  11. Berit siger:

    Hvordan går det med fusserne?
    Jeg skal prøve det i aften 🙂

  12. Iben siger:

    Jeg er altså ved at være lidt utålmodig. De er afsindigt tørre, men ellers ser jeg ikke optræk til nogen større forvandling. Du må give lyd straks hamskiftet begynder:-)

    • Iben siger:

      Spedalskhed er så småt begyndt på Amager, så det må vel også være startet hos dig. Nu forventer dine trofaste læsere snart billeddokumentation fra dig:-)

      • julesrules siger:

        Jeg sidder lige og kigger på dem… Ved sq ikke rigtig om det er blogegnet materiale. Fødder er ligesom det sidste store tabu.
        Det er startet nedefra. Under sålerne og mellem tæerne. Jeg kan stadig have sandaler på. Kan du også mærke det, Iben? Det ligesom prikker? Snurrer?

      • julesrules siger:

        Okay, Iben… Se nyt indlæg.

      • Iben siger:

        Ja jeg kan, underlig snurren og prikken. Jeg troede faktisk lidt, at det var noget jeg bildte mig ind. Det er også startet under sålerne og mellem tæerne. Håber snart den lidt hårde kant på siden af hælene følger efter. Jeg synes heller ikke ligefrem strømper og gummistøvler er nødvendige, men måske bliver det meget vildere.

  13. Pingback: Hvor er du? | Om livet i al almindelighed

  14. Pingback: Læs kun dette indlæg hvis du ikke er sart | Om livet i al almindelighed

  15. Pingback: Min veninde med de dårlige fødder… « The Pollyanna Principle

Der er lukket for kommentarer.