Dagsarkiv: marts 30, 2009

Ja, jeg bander…

Det gør jeg. Nogen gange har jeg gjort det her, i indlæg, for at give ord mere vægt. Eller for at gengive den rette stemning. Jeg gør det også når jeg bliver vred ude i virkeligheden. Eller i trafikken. Rigtig … Læs resten

Udgivet i Uncategorized | 16 kommentarer

Forårstegn

Hvordan ved man, at det er forår? Ja, ud over vintergækker og de påskeliljer der er sprunget ud i min have i dag – sammen med skvalderkål, krokus, kodrivere og brændenælder – og solsorten der synger sin aftensang – så … Læs resten

Udgivet i Uncategorized | 5 kommentarer

Sutsko vindere:

Så er de heldige vindere af min første (men ikke min sidste!) giveaway fundet. Johanna fra Bellio.se besluttede at donere to par af sine fine sutsko, fordi der kom så mange gode forslag. Og så mange af jer fulgte linket … Læs resten

Udgivet i Uncategorized | 3 kommentarer