Hov

Jeg ville have blogget fra arbejde i dag, for der var ret stille. Men pludselig kom der to tyske nonner, i mega cool nonne udstyr. Og under en halv time efter, stod der pludselig to af de der unge mænd i meget pænt tøj, med mapper, som rejser rundt og forkynder. Mormoner?
Og så kunne min hjerne altså ikke mere. For meget religion in your face på en dag kan gøre selv den bedste helt blank.

Om julesrules

www.thejulesrules.dk
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

5 svar til Hov

  1. Kirsten siger:

    Og pludselig svingede nonnerne kludene af og stod i bikini og miniskørt og mændene smed mapperne, knappede de hvide skjorter op, og de brød alle ud i dans og sang og hele biblioteket forvandlede sig til en musicalscene. Halleluja 🙂

  2. Jette siger:

    Du kan vist godt regne med, at de to unge herrer i pænt tøj er mormoner. Mormoner er altid pæne i tøjet og så bærer de et tydeligt navneskilt, der viser hvor de kommer fra. Personligt kan jeg langt bedre forholde mig til dem fremfor Jehovas vidner. Der skal man nemlig lige spotte om de står med ‘Vagttårnet’ under armen, når de ringer på ens dør eller henvender sig til en på gaden.

    • julesrules siger:

      Ja, jeg er også ret sikker. Der er noget med, at de rejser rundt i nogle år og forkynder i hele verden, ikke? Jeg har mødt den samme type før og de er altid vældig søde og høflige. I dag forsøgte de sig med bogopsætteren tror jeg, uden held.

  3. Jette siger:

    Det er ganske korrekt at mormoner skal rejse rundt i nogle år og forkynde.

Der er lukket for kommentarer.