Disco queen

Agnes og jeg har en ny yndlings sang. Og det kan godt være, det er mig, der har the moves like Jagger – men det er hende, der har det mest blinkende udstyr! Og nye røde laksko!

Jo. Hun er godt tilfreds. Og nu – musikken:

Om julesrules

www.thejulesrules.dk
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , . Bogmærk permalinket.

11 svar til Disco queen

  1. Anne siger:

    Total ørehænger. Jeg har haft den på hjernen i flere dage!

  2. Anne siger:

    Hey, og Agnes. Hun er for lækker. Tænk at jeg glemte at skrive det, bare fordi jeg blev så begejstret over at opdage, at jeg ikke er den eneste der er blevet smittet med den sang om en anden virus.

  3. Cecilie siger:

    Tænk at der kan være så meget glimmer og pailletter og lak på sådan en lille pige 🙂

  4. Ville ØNSKE jeg kunne bære sådan et outfit!

  5. Konen siger:

    Alle piger fortjener et par laksko! Man bliver bare lige det lækrere 😉

  6. flosdiner siger:

    Kan han ikke lige tage nogle underbukser på, ham der? Ej undskyld, han har bare altid irriteret mig. Men Agnes er sød og en rigtig disco queen! Og ingen slår Mick Jagger! Hej.

  7. Berit siger:

    Sådan 🙂
    Skal vi ikke også se dine MOVES? 😉
    kh Berit

  8. WencheWenche siger:

    OK … så røg koncentrationen lige … hallåååååå diplomopgave! Skøn skøn sang.
    Selv kender jeg bedst Maroon 5 i forhild til “Wake up Call” – så godt med en opdatering.
    Wenche

Der er lukket for kommentarer.