En bøn

Pigerne og jeg bygger lego by. Og jeg er kommet i tanke om, hvor glad jeg var for det lego der hed fabuland, da jeg var barn i 80’erne.

20120825-111759.jpg

Jeg havde også en bog der passer til. Den her.

20120825-111832.jpg

Og nu er min bøn: har du en af de andre bøger? Der er i hvert fald tre mere. Og vil du sælge den, bytte med noget eller forære mit bibliofile samlerhjerte den? Så vil den blive passet rigtig godt på!

Om julesrules

www.thejulesrules.dk
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget . Bogmærk permalinket.

7 svar til En bøn

  1. charlotte siger:

    Jeg havde Snabels skyskraber. Men jeg har den ikke selv, så den er sansynligvis gået tabt i en af mine forældres oprydninger gennem årene. Men selve klodserne har mine forældre stadig og det bliver stadig leget med at min egen unge.

  2. Cecilie siger:

    Jeg prøver at få lavet en søgning i mine forældres kælder. Min mor smider INTET ud (sentimentalitet og fordi man jo måske kunne få brug for det engang) og jeg har i hvert ejet sådan en bog

Der er lukket for kommentarer.